Nieuwsbrief April 2024

Lieve leden,

Het is alweer even geleden dat de vorige nieuwsbrief is verstuurd. We zijn ontzettend hard aan het werk voor de voorstellingen en een aantal choreografieën begint al aardig vorm te krijgen. Er wordt volop gebrainstormd over kostuums en sommige zijn zelfs al in de maak!

Zet 14 mei alvast in de agenda, dan start de kaartverkoop!

Forces of Nature
Start Kaartverkoop

De kaartverkoop start een maand van tevoren, dinsdag 14 mei via de website van het Posttheater.

Iedereen die in het publiek zit moet een kaartje hebben, er kunnen geen kinderen op schoot in verband met de brandveiligheid. Bij een kaartje zitten servicekosten van het theater en een consumptie, dan kunnen we allemaal na de voorstelling(en) proosten!

Hulpouders gezocht

We hebben een aantal aanmeldingen gehad, maar we zoeken nog volop mensen die ons willen helpen voor en tijdens de voorstellingen.

Haren en make-up: dit is voor de voorstellingen. Wij zorgen voor alle benodigdheden.

Begeleiden groepen: dit is tijdens de voorstellingen, onze jongste leerlingen willen we graag met 2 ouders per groep begeleiden zodat iedereen op tijd klaar is en weet waar ze moeten zijn. Vind je zoon of dochter het nog een beetje spannend? Als hulpouder ben je er de hele tijd bij en kun je de dans vanuit de coulisse bekijken natuurlijk!

Lijkt het je leuk om een kijkje achter de schermen te krijgen? Geef je dan op als hulpouder! Stuur een mailtje naar info@de-balletschool.nl of meld je bij Melissa.

Hieronder een ge-update overzicht met tijden van aanwezigheid en aanvang van de voorstelling.

Schoolvoetbal

Op woensdag 27 maart en 24 april worden de schoolvoetbal toernooien gehouden bij ESA. Dit betekent extra drukte op het parkeerterrein. Voorgaande jaren stond er vaak een verkeersregelaar aan de voorkant van de weg om het verkeer in goede banen te leiden. Het kan zijn dat ze jullie naar de andere parkeerplaats sturen (P2 links halverwege de busbaan).

Mini-Paasvakantie

We hebben een lekker lang weekend voor de boeg, van vrijdag 29 maart t/m 1 april zijn er GEEN LESSEN in verband met Goede Vrijdag en Pasen.

Alvast een fijn weekend!

Hartelijke groeten,