Nieuwsbrief Mei 2024

Lieve leden,

Hopelijk genieten jullie van de meivakantie. Op 13 mei starten de lessen weer en dan is het nog maar vijf weken tot aan de voorstelling! Het is tijd voor de puntjes op de i’s; choreografieën worden afgemaakt, kostuums worden gemaakt, gepast, gelabeld en er wordt hard gerepeteerd.

Forces of Nature
Start Kaartverkoop dinsdag 14 mei 10:00

Via onderstaande link of de QR-code hier rechts gaan op dinsdag 14 mei 10:00 de kaarten in de verkoop. Zorg dat je nog een keer goed nakijkt voor welke dag en voorstelling je kaarten nodig hebt in het overzicht!

Link: https://www.posttheater.nl/agenda/2024/06

Belangrijk om te weten: iedereen die in het publiek zit moet een kaartje hebben, er kunnen geen kinderen op schoot in verband met de brandveiligheid. In de prijs van een kaartje zitten servicekosten van het theater en een consumptie, zo kunnen we allemaal na de voorstelling(en) proosten!

Hulpouders gezocht

Haren en Make-up voor voorstelling 1, 2 en 3, zaterdag middag tussen 13:30-15:00 en zondag tussen 10:00-12:00 en 14:00-15:00. Wij zorgen voor alle benodigdheden.

Voor het begeleiden van de jongste groepen hebben we nog een aantal mensen nodig. Er zijn al een aantal ouders die ons backstage een handje kunnen helpen, maar we hebben aantal kindergroepen waar we liever nog iemand bij hebben:

• Kleuterballet, zaterdag 09:30 en 10:30
  • Kinderballet, zaterdag 11:15
  • Klassiek 1, woensdag 15:00

Vind je zoon of dochter het nog een beetje spannend? Als hulpouder ben je er de hele tijd bij en kun je de dans vanuit de coulisse bekijken natuurlijk! Lijkt het je leuk om een kijkje achter de schermen te krijgen? Geef je dan op als hulpouder! Stuur een mailtje naar info@de-balletschool.nl of meld je bij Melissa.

Heb je je al opgegeven? Dan ontvang je vandaag de eerste indelingsopzet via de mail. Niets ontvangen, maar wel opgegeven? Laat het weten! Ik ben altijd bang dat ik iets of iemand vergeet 😉

Nog een keer schoolvoetbal

Het schoolvoetbaltoernooi wat gepland stond op woensdag 24 april is verzet naar woensdag 15 mei. Dit betekent extra drukte op het parkeerterrein van het Sportcentrum in de middag tot een uur of 17:00. Als het goed is staan er verkeersregelaars aan de voorkant van de weg om het verkeer in goede banen te leiden. Het kan zijn dat ze jullie naar de andere parkeerplaats sturen (P2 links halverwege de busbaan).

Hartelijke groeten,

Melissa, Romy, Merel en Janneke